Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We proberen alle bestellingen met een zo goed mogelijke service bij je aan te bieden. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. Wij verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden. Je kunt dit doen door onderstaand formulier volledig in te vullen en te mailen naar info@johndebruijntuinaccessoires.nl Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en stuur een foto.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.